Akvizio: Situační analýza ve firměZAPOMEŇTE na nezáživné analýzy. Tohle je praktická akce skutečných manažerů. VYZKOUŠEJTE 3 kroky k prvnímu vašemu miliónu, ať na tržbách nebo úsporách.

Většina společností říká, že ví, kde mají hlavní problémy svého fungování. Ve chvíli kdy přijdeme do Vaší společnosti, zaměříme se na prozkoumání stavu procesů, aktivit, systému reportingu, obchodu, marketingu, práce s lidskými zdroji a dalšími. Hlavní silou naší analýzy je řízený rozhovor s Vašimi zaměstnanci, partnery, zákazníky, případně dodavateli. Shromažďujeme informace a vyhodnocujeme je tak, aby jsme získali odpovědi na otázky skutečného stavu a způsobu jak napravit úzká místa.

Naše analýza je ryze praktická záležitost. Všechny informace jsou striktně důvěrné a slouží k pochopení situace a návrhu dalších kroků.

KLIENTI NEJČASTĚJI ZADÁVAJÍ ANALÝZU CELÉ FIRMY NEBO KONKRÉTNÍ OBLASTI, TŘEBA JEDNOHO ODDĚLENÍ NEBO PROCESU.

Získejte konečně praktický přehled jak zlepšit svoji firmu. Proces je rychlý a probíhá ve 2 až 3 dnech. Rozhovory se zaměstnanci jsou efektivní, orientované na získání jejich skutečného postoje a faktického stavu firmy. Důvěra a profesionalita je samozřejmostí.

Klienti analýzu oceňují

Můžete se rychle posunout k akčním krokům, které mění Váš business a zlepšují výsledky firmy. Vždy se počítá, že jste začali, než že stále vyčkáváte. 

Proč dělat Akvizio analýzu situace ve firmě

Klienti jsou nakonec překvapeni tím, že buď získají nový pohled na svoji firmu nebo si potvrdí svoje mínění o potřebě začít měnit a zlepšovat. Externí pohled je vždy motivační a přínosný svoji rétorikou a energií:

  • Ujasní se kroky, které uděláme
  • Přichází pozitivní zájem zaměstnanců
  • Rozhovory působí jako zájem managementu k pokroku
  • Klíčoví lidé mají většinou radost a podporují akci
  • Firma získá návod jak na to
  • Akvizio obhajuje potřebu udělat změny a kroky

3 kroky ke startu Vaší analýzy situace

Stačí zavolat nebo napsat. Setkáme se a potvrdíme si detaily a termín.

Sladíme si karty, očekávání a časový scénář. Ověříme si společnou podporu při práci a nastavíme si společný jazyk, kterým vstupujeme po celou dobu analýzy.

Jakmile je potvrzena závazná objednávka, jdeme na věc. 

Časový plán a struktura

Většina situačních analýz je zaměřena na efekt a poměr ceny  a výkonu v čase, stejně jako podnikání našich klientů.

  • Časový plán je většinou 2-3 denní, dle velikosti firmy a její struktury
  • 3-5 klíčových oblastí  a to zejména: obchod, marketing, procesy, vedení, lidské zdroje, strategie, finance
  • Rozvohory dle řízené struktury otázek s vedením, vedoucími, pracovníky, klíčovými lidmi, neformálními leadry

Klienti po 1 roce od analýzy Jak pracovali na své proměně

Jak Vám můžeme pomoci?

Napište nám, online nebo osobní schůzka je k dispozici.

Tohle bylo nejlepší rozhodnutí, udělat tuhle analýzu s Petrem Horákem. Rychle jsme se dostali v naší firmě k výsledku a seznamu návrhů co udělat dále. Oceňujeme hlavně ten pohled z vnějšku na naši firmu a skvělé čtení v lidech. Dokázali jsme pak zavádět dle doporučení krok za krokem a ono to funguje.

Markéta Galudárová
Obchodní ředitelka, QEX Praha

Domluvit si schůzku a zjistit více informací.