
Akvizio: JAK vycvičit Obchodního ředitele
Pokud jste firma, kde je obchod klíčová aktivita, pak je tohle přesně pro Vás. Skvělá zpráva je, že trénovat se dá všechno a ty řeči o tom, že obchodníkem se musíte narodit, by asi hodně úspěšných lidí nahradila svými zkušenostmi o píli, nasazení, ochotě se učit a vytrvalosti.
Ne náhodou popisuje mnoho úspěšných svoji cestu jako jednu prohru vedle druhé, až si došli pro úspěch.
Obchodní ředitel je pozice, kde se snoubí dovednosti, znalosti, osobní charakter a chuť po dobrodružství.
Osobní vedení, mentoring a stínování pro Vašeho Obchodního ředitele nebo talent na tuto pozici. Nejlepší se stanete tréninkem a rutinními návyky.

Oblasti a expertíza Obchodního ředitele
- Reporting a data obchodu
- Základy účetnictví
- Nabídky, kalkulace
- Pipeline, CRM
- Obchodní výsledky
- Motivace obchodního týmu
- Procesní mapy
- Vztah marketingu a obchodu
Rozhodně potřebujete
- Vyjednávání
- Úkolování
- Odměňování vs. přidaná hodnota
- Porady, kde nemusíte být
- Brainstorming
- Vzdělávání obchodníka
- Odpočinek obchodníka
- a další..
Obchodní ředitel je obchodníkem s týmem sobě rovných.
Obchodní tým je smečka, má svoje pravidla krmení.
Obchodní ředitel je aktivátor, nebuďte katem.
Tohle bylo nejlepší rozhodnutí, udělat tuhle analýzu s Petrem Horákem. Rychle jsme se dostali v naší firmě k výsledku a seznamu návrhů co udělat dále. Oceňujeme hlavně ten pohled z vnějšku na naši firmu a skvělé čtení v lidech. Dokázali jsme pak zavádět dle doporučení krok za krokem a ono to funguje.

Tohle je nadpis
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.